Doar ea

  Martie   

Este luna Martie, luna EI. Prin urmare, avem un motiv in plus sa celebram FEMEIA! Nu pentru a o idolatriza, ci pentru a-i recunoaste valoarea in viata economico-sociala.

De-a lungul timpului, piata bunurilor de larg consum a dezvoltat statutul, respectiv puterea femeii in ceea ce priveste decizia de cumparare. Datorita dezvoltarii economico-sociale si rolului sau in societate, in majoritatea cazurilor, femeia a devenit persoana de decizie in achizitionarea bunurilor si serviciilor .

In cadrul propriei familii, aceasta reuseste sa stabileasca criteriile aprovizionarii in functie de nevoi, iar apoi actioneaza in consecinta. Ea detine aptitudinile necesare, create de catre societate si nevoie, pentru a lua deciziile corecte. Putem afirma ca acest proces coincide unui plan de marketing, in cadrul careia se urmareste o analiza externa, interna si bineinteles,  financiara. O arie mai extinsa in care femeile se impun sunt pietele care depind categoric de decizia lor de cumparare, precum piata cosmeticelor, piata online, piata hainelor de dama.

Aceste piete s-au dezvoltat intr-o asemenea amploare, nu in mod deosebit datorita nevoii, ci a dorintei. Deoarece, femeia iubeste si doreste. Pe langa statutul de casnica, mama, sotie, ea doreste sa isi valorifice sau depaseasca limita, respectiv statutul dobandit in mod traditional prin implinirea propriilor dorinte in raport si cu ceilalti.

Putem sa o judecam?  Datorita femeii, piata bunurilor si serviciilor se dezvolta in mod continuu, precum si viata economico-sociala si dezvoltarea generatiei viitoare din punct de vedere moral si educational.

Azi felicitam femeia de pretutindeni!

O felicitam pentru ca reprezinta un fundament al vietii din toate punctele de vedere; pentru ca iubeste si doreste atat de mult! La multi ani!

More from our blog

See all posts