Cum să creezi un subsol de impact al unei pagini web?

Un site web reușit conține texte relevante și mesaje clare, un design reușit, o combinație de culori în concordanță cu conțintul și un meniu ușor de parcurs. Însă o pagină web nu este completă fără un subsol util pentru vizitatori. Subsolul este lăsat de obicei la sfărșit, însă asta nu înseamnă că nu este un element important al paginii.

Iată ce elemente trebuie să conțină un subsol al paginii web, pentru a-ți consolida imaginea de brand, oferind în același timp informații relevante pentru utilizatori.

  1. Harta site-ului web

Harta site-ului este de cele mai multe ori subapreciată de către proprietarii paginii web și este accesată foarte rar de către vizitatori, însă este importantă pentru motoarele de căutare.

  1. Politica de confidențialitate, Termeni și Condiții

Aceste secțiuni conțin detalii despre informații pe care le colectează site-ul, cum sunt  păstrate și utilizate acestea. Totodată, Politicile de confidențialitate înglobează condițiile necesare pentru a vizita site-ul și/sau eventuale acorduri pe care utilizatorul trebuie să le dea dacă dorește să navigheze pe site.

  1. Date de contact

Acestea sunt informații elementare, pe care orice vizitator le așteaptă. Datele de contact sunt foarte utile pentru că simplifică contactul ulterior cu vizitatorii site-ului. Dacă aceștia au parcus întreaga pagină, este benefic să le dăm oportunitatea de a lăsa un mesaj sau de a contacta compania telefonic sau prin e-mail.

  1. Localizarea sediului

Localizarea sediului companiei pe o hartă Google sporește credibilitatea, dar îmbunătățește și SEO-ul paginii. Utilizatorii au nevoie de o adresă, pentru a-i ajuta să se orienteze și să localizeze exact compania.

  1. Link-uri pe site-ul web

Vizitatorii care au navigat până la finalul paginii au posibilitatea de a accesa diferite linkuri utile din site, accesând mai ușor informații pe care nu le-au găsit încă. În acest sens, se pot insera linkuri spre principale secțiuni ale site-ului sau alte publicații folositoare pentru vizitatori. Cheia este de a insera doar câteva linkuri utile, pentru a nu îngreuna căutarea informației dorite.

  1. Butoane poentru rețelele de socializare

Subsolul redirecționează eficient vizitatorii către rețelele de socializare, la momentul oportun, pentru a afla detalii splimentare despre companie și despre ceea ce le oferă aceasta. Scopul amplasării linkurilor în subsolul paginii este de a determina vizitatorii să interacționeze cu tine pe paginile oficiale din rețelele de socializare.

  1. Newsletter

Posibilitatea de abonare este extrem de utilă pentru a-ți crea o comunitate de clienți loiali. Prin newsletter poți continua să promovezi compania și ce oferă aceasta, oferind în același timp informații utile și interesante, care vor fideliza vizitatorul și îl vor transforma în client.

  1. Scurtă descriere a companiei și logo

Subsolul paginii poate conține o descriere „Despre noi”, în care se prezintă activitatea companiei și are rolul de a crea o imagine pozitivă companiei. Această secțiune este binevenită atunci când nu dorești să distragi atenția de la diferite opțiuni precum Produse/Servicii oferite, Ofertă etc.

 

O pagină web profesionist creată trebuie pusă la punct până la ultimul colțișor al acesteia. Orice conținut din interiorul paginii trebuie să „vândă” și să determine vizitatorul să descopere și să treacă la acțiune. Același lucru trebuie să îl facă și subsolul paginii. Acesta trebuie să completeze informațiile paginii web și să convingă vizitatorul să nu părăsească site-ul, ci să afle informații interesante și să determine la interacțiune și acțiune.

Sursa informațiilor din acest articol: https://ro.webwave.me/subsolul-site-ului

More from our blog

See all posts