Am fost foarte bulversaţi de problema coloristică ridicată de rochia buclucaşă (#Thedress) -, care, apropo, e albastru cu negru (zice colegul nostru Luci) sau albăstrui cu auriu (după cum afirmă Bodgan) şi care e, de fapt, violet cu verde muştar (conform Doinei). Acum, la câteva zile de frământare profundă, nu ne mai putem pune de acord nici asupra ciocolatei…
De ce ciocolata neagră e, de fapt, maro? Şi aia albă de ce-i gălbuie? Oare băieţii nu văd bine? Sau am eu o problemă cu vederea? Oare cine spune adevărul? Oare ce e adevărul? Oare noi existăm cu adevărat?????…….. AJUTOOOOOOOOOORRRRRRR!
More from our blog
See all posts
Pentru orice afacere, clientul reprezintă cea mai importantă piesă din puzzle, aflându-se…
Specialiștii în marketing au folosit de ani de zile psihologia, pentru a…
În prezent, aproape toate companiile utilizează marketing de conținut. Marketingul de conținut…
Pentru o companie este important să livreze produse sau servicii de calitate,…
Un site web reușit conține texte relevante și mesaje clare, un design…
Îți dorești ca afacerea ta să aibă mai multă vizibilitate și să…
Fiecare companie dorește să își promoveze produsele sau serviciile prin diferite modalități.…
Logoul este cel mai important element grafic al brandului unei companii, deoarece…