[Titlul conteaza]. 5 SECRETE ale marketerilor

Zeci de mailuri intră zilnic în căsuţa ta poştală. Multe oferte, reclame şi mesaje de marketing care vor să te atragă în plasa vreunei companii sau campanii publicitare. Te-ai gândit vreodată de ce alegi să deschizi un anume mail şi nu altul? Totul a fost studiat şi pus pe hârtie, iar rezultatele sunt captivante!
titlu-Publicom blogIată cele mai importante 5 reguli de scriere a unui titlu care să convingă cititorul să deschidă un mail sau să urmărească un link postat pe reţelele sociale!

1. Cifrele atrag atenţia şi stârnesc curiozitatea

cifre finalÎntr-o lume aflată mereu pe fugă, este foarte uşor să convingi pe cineva să dea click dacă-i oferi un titlu ce-l pregăteşte dinainte cu privire la ceea ce-l aşteaptă în mailul pe care i l-ai trimis. Într-un mediu publicitar în care se promovează poveştile pentru a câştiga încrederea consumatorilor, cifrele sunt acel declanşator de atenţie care te poate scoate din anonimat!

2. Parantezele informative

paranteze finalPornind de la aceeaşi idee a economisirii timpului pentru cititorii tăi, folosirea de paranteze informative, în care să specifici exact tipul de material pe care urmează să-l vadă cititorul, poate fi o idee fantastică. [infografic], [articol nou] sunt doar câteva dintre posibilităţile pe care le ai la îndemână pentru a atrage atenţia şi pentru a convinge cititorul să dea click pe mail.

3. Mărimea contează

De foarte multe ori am întâlnit ca titlurile mailurilor pe care le primesc să fie într-atât de lungi încât să nu le pot citi în totalitate şi să nu înţeleg ce vrea de fapt mailul respectiv. E şi mai grav atunci când cuvintele cheie sunt lăsate la sfârşitul titlului. Într-o abundenţă de mailuri cu titluri kilometrice, unul scurt, precum „Eşti iute de click?” sau „Sale today 24%” cu siguranţă îmi va capta atenţia!lungime final
Pe de altă parte, te poţi folosi de majuscule pentru a scoate în evidenţă anumite cuvinte pe care le consideri convingătoare sau importante a fi văzute primele de destinatarul mailului tău!majuscule final

4. Cuvintele de aur

Ofertă limitată, profită acum, ultimele articole în stoc, stoc limitat etc. — sunt doar câteva dintre cuvintele pe care vrei să le foloseşti în scrisorile tale de business sau în newslettere, dacă vrei să să te asiguri că mailul tău va fi deschis. Acestea lucrează subliminal în mentalul clienţilor tăi, care nu vor dori să rateze nicio ofertă sau promoţie. Efectul este testat psihologic şi funcţionează la majoritatea populaţiei.oferta limitata final

5. Semne bune titlul are

Sunt foarte în vogă acum semnele distincte folosite înaintea titlului unui email. Steluţe, semne de exclamaţie, inimioare, rachete etc. — toate sunt folosite în funcţie de conţinutul mailului şi sunt suficient de neobişnuite încă pentru a atrage atenţia oricui!semne finalŞtii şi tu un truc care funcţionează la clienţii tăi şi-ţi asigură o rată bună de deschidere a mailurilor? Dă-ne de ştire printr-un comentariu!

More from our blog

See all posts