Deşi puţin apreciat de elevii de ieri şi de azi, Mihai Eminescu pare să fie mai actual decât oricând. Şi atunci când vorbeşte de dragoste, şi atunci când scrie despre corupţia din ţară, şi atunci când vorbeşte despre hoţii care ne vânează din afara graniţelor.
Şi în domeniul publicităţii, Mihai Eminescu poate fi o bună sursă de inspiraţie, cu atât mai mult cu cât a revenit la modă stilul implicat, uman şi personal de scriere a reclamelor. Marii jucători din domeniul advertisingului sugerând că scriitura cu accente umane este cea care câştigă acum cei mai mulţi adepţi şi, implicit, cumpărători. Aşa că nu vă fie ruşine să citiţi şi o carte cu poezie eminesciană! Romantismul şi patriotismul sunt din nou la modă!
More from our blog
See all posts
Pentru orice afacere, clientul reprezintă cea mai importantă piesă din puzzle, aflându-se…
Specialiștii în marketing au folosit de ani de zile psihologia, pentru a…
În prezent, aproape toate companiile utilizează marketing de conținut. Marketingul de conținut…
Pentru o companie este important să livreze produse sau servicii de calitate,…
Un site web reușit conține texte relevante și mesaje clare, un design…
Îți dorești ca afacerea ta să aibă mai multă vizibilitate și să…
Fiecare companie dorește să își promoveze produsele sau serviciile prin diferite modalități.…
Logoul este cel mai important element grafic al brandului unei companii, deoarece…