Storytelling – 3 idei prin care poti introduce acest concept in afacerea ta

Conform unui sondaj realizat în rândul directorilor din marile companii, perfecționarea experiențelor oferite clienților va fi principalul atu al celor implicați în câmpul de luptă al marketingului digital.

Tendința de creare a experiențelor e confirmată și de consumatorii care au răspuns unui sondaj în felul următor: 92% dintre aceștia vor ca brandurile să ofere reclame împachetate sub forma unor povești.

Așadar, conceptul de storytelling e la îndemâna oricărui brand pentru a ține o legătură strânsă și activă cu publicul țintă.

Cu toate acestea, povești frumoase și apreciate de consumatori apar în fiecare zi. Prin urmare, marile companii trebuie să se reinventeze în permanență pentru a satisface pretențiile personalizate de fiecare consumator în parte.

Dacă nu știi cum sau prin ce modalitate să introduci conceptul de storytelling în business-ul tău, ai putea începe de la regula pe care o cunoaștem cu toții: clientul e pe primul loc. În acest caz, pune povestea clientului pe primul loc.

  • Fiecare client are propria poveste și sunt șanse mari ca aceasta să fie în ton cu afacerea ta. S-ar putea ca unul dintre ei să fi câștigat un maraton și atunci poți să-l feliciți pe toate canalele de socializare. Poate că un alt client obișnuit a învins o boală grea. În acest caz, merită toată atenția ta, iar publicul te va percepe drept un brand real și uman.

 

  • Având propria afacere, muncești din greu ca să îți mulțumești clienții. Vorbește-le tuturor despre asta! Povestește-le despre problema unui client pe care ai rezolvat-o târziu în noapte, însă fără să cazi în capcana de a vorbi prea mult despre tine. Problema clientului trebuie să ocupe locul central în poveste, nu calitățile tale.

 

  • Dacă vrei să vorbești despre business-ul tău, fă-o sub formă de mărturisire. Fii sincer și povestește despre ceea ce ți-a oferit inspirația de a înființa afacerea pe care o conduci. Dacă deții o brutărie sau un mic restaurant de familie, spune-le despre mâncarea delicioasă gătită de bunica ta. Vei avea plăcuta surpriză de a descoperi că mulți dintre clienții tăi se vor identifica în această poveste.

Cu cât înțelegi mai mult din latura umană a afacerii tale și o prezinți fără efecte speciale, cu atât mai mult vei fi apreciat de publicul la care vrei să ajungi.

More from our blog

See all posts