Îți dorești ca afacerea ta să aibă mai multă vizibilitate și să duci brandul companiei la un alt nivel? Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să îmbunătățești imaginea brandului companiei prin intermediul marketingului, aducând un plus de vizibilitate și vânzări.
- Concentrează-te pe imaginea companiei!
Atunci când vine vorba de promovarea afacerii în spațiul online, cel mai important aspect este reflectarea asupra imaginii de brand. De multe ori, antreprenorii studiază principiile marketingului și le aplică orbește, fără a oferi substanță sau informații de fond reale.
Cu siguranță ai văzut multe site-uri sau bloguri pline de cuvinte cheie, cu pagină de înscriere și un PDF gratuit, care, în realitate, nu oferă informații noi și interesante. Acest lucru nu atrage clienții.
Desigur, există pași care trebuie să fie urmați pentru construirea unui brand de succes. Însă marketerii profesioniști caută modalități unice de a atrage clienții și de a ajunge la noi publicuri. Aceștia încearcă diferite tehnici care nu au fost încercate înainte. Cu alte cuvinte, au o bază pe care o respectă, însă ei au curajul să inoveze, să dezvolte concepte originale și unice pentru a atrage cât mai mulți clienți.
- Înainte de toate, fii orientat către client!
Când vorbim în special de marketingul în social media se întâmplă un fenomen ce merită menționat. Foarte multe branduri își bombardează publicul cu reclame, fără a forma o legătură cu acesta. Astfel, brandul vorbește clientului, în loc să vorbească împreună cu el. Această metodă este ineficientă și astfel, pierzi potențialul platformei sociale al brandului tău.
Oamenilor le place să simtă că sunt auziți și luați în seamă. Iată de ce, vidoclipurile și știrile de pe YouTube sunt foarte vizionate și au o mulțime de comentarii din partea audienței.
Atunci când exprimi o idee, dă posibilitatea publicului să se alăture conversației și să răspundă, fie că vor să își exprime o nemulțumire, o întrebare, o experiență personală sau să laude brandul.
Chiar dacă poate fi un efort din partea companiei, ce implică timp dedicat acestui lucru, este una dintre cele mai bune metode de a atrage clienții, de a-i fideliza și de a-i face să se simtă apreciați.
- Află când ceva nu funcționează!
O campanie de marketing presupune un efort colectiv și mult timp investit, pentru un scop precis. Atunci când strategia de marketing gândită nu are impactul și rezultatul dorite, există o reticență în recunoașterea faptului că aceasta nu a funcționat.
Este vital ca atunci când acest lucru se întâmplă, compania să poată recunoaște că strategia de campanie nu funcționează. În această situație, este nevoie ca echipa să se reunească și să creeze un plan pentru a veni cu ceva nou. Clienții vor aprecia asta.
- Caută în permanență surse de inspirație!
Oriunde găsești inspirație, inclusiv la feedbackul clienților sau strategiile și campaniile de promovare ale concurenței.
Strategiile de promovare și mesajele concurenței pot fi o modalitate bună de a afla ce funcționează și ce nu funcționează la grupul tău țintă.
Un marketer bun analizează piața și caută noi metode de promovare ale brandului. Printr-un efort colectiv și dei inovatoare și complexe, strategia va aduce rezultatele mult așteptate.
Marketingul este un proces complex și în continuă transformare. Un antreprenor bun trebuie să se adapteze pieței și să răspundă în permanență nevoilor și dorințelor clienților săi.